Bieber Dreams -
Publicerat: 2013-05-10 / 14:26:05
Messages

Svar på kommentar + En bra nyhet

 
Först måste jag bara tacka dig för din kommentar, jag blev verkligen jätteglad av den! Och ja, jag skrev en novell på en annan blogg, men jag tröttnade efter 16 kapitel för att den var så oskyldig. Dessutom så skrev jag nästan enbart tankar där, vilket inte alls var roligt att läsa när jag läste igenom den, och sen gick allt för fort också. Den här novellen tycker jag dock väldigt mycket om och jag tycker att det är väldigt roligt att skriva nya kapitel (förutom det förra kapitlet) :).
 
 
Jag är typ 99% säker på att kapitel 6 kommer publiceras idag. Dessutom så tänkte jag släppa en liten sneakpeak på bloggens instagram senare idag (ni hittar till bloggens instagram genom att klicka på den lilla Instagram-knappen som finns i menyn, strax under novellens handling.)
 
 

Kommentarer
Eliana
Postad: 2013-05-10 / 16:49:32

Hej älskar din novell längtar efter att få se ad som händer sen, vad heter du på instagram jag hittade nämligen denna underbara blogg på Facebook :)!!!<3

Selma
Postad: 2013-05-10 / 17:47:39

OMG, DU HAR EN SÅN BRA NOVELL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback