Bieber Dreams -
Publicerat: 2013-05-23 / 19:57:12
Messages

Anledningen till att kapitlet dröjer

Jag har massor, och då menar jag massor, i skolan just nu. Mina lärare kommer med nya uppgifter hela tiden som de vill ha in innan betygen sätts. Och betygen sätts efter nästa vecka, så efter nästa vecka borde jag inte behöva plugga något mer den här terminen. 
Jag går i 9an och därför anser jag att det är extra viktigt för mig att få bra betyg nu än vad det har varit tidigare. Jag vill komma in på det gymnasiet jag vill och jag tänker inte kasta bort den chansen genom att skriva. 
Jag älskar att skriva, och jag älskar att publicera kapitel åt er, men när det står mellan att plugga och få bra betyg så att jag kommer in på det gymnasium jag vill gå på eller att skriva så att jag inte hinner med att plugga och därmed får sämre betyg, samt i värsta fall inte kommer in på det gymnasium jag vill gå på, så anser jag att skolan är mycket viktigare.
 
Förutom att plugga så ska jag hinna med mitt liv också, så jag är ledsen över att uppdateringen är dålig just nu, men jag hinner inte.
 
Ni anar inte hur stressad jag är. Nu måste jag skriva klart en uppsats som jag har skrivit hälften på och som ska in idag, en stor uppsats till Biologin som jag inte har börjat på och som ska in idag och sedan plugga till morgondagens prov.
 
Jag kommer att publicera ett nytt kapitel så fort som jag får tid.

Kommentarer
Hanna
Postad: 2013-05-23 / 21:57:13

Självklart ska du göra det och glad över att du faktiskt meddela för alla gör nt de vilket är rätt irreterande. Jag är en ny läsare och "ÄLSKAR" verkligen din novell <3

Ebba
Postad: 2013-05-23 / 22:23:54

Ta tiden du behöver! Plugga är ju såklart viktigare än att plugga, riktiga läsare förstår det! :) Kram!

Lil
Postad: 2013-05-24 / 12:58:51

klart vi förstår att skolan går före. jag menar utan skolan kmr man ingen stans men jag hoppas du är tillbaka snart :) P.S skulle du vilja göra ett länk byte med mig ? :)

Fanny
Postad: 2013-05-25 / 17:40:55

Det är såklart skolan går först och att du vill ha bra betyg! Ta den tid du behöver!! Vi väntar!!!

Sarah
Postad: 2013-05-26 / 23:21:10

MÅSTE BRA SÄGA ATT DU HAR VÄRLDENS BÖSTA NOVELL DEN E SÅ BRA MEN NÄSTA KAPITEL KAN INTE DECIBELE OCH JUSTIN PRATA MER OCH SÅ BARA LITE UR MIN TANKE MEN ÄLSKAR DIN NOVELL DU E BÄST



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback