Bieber Dreams -
Publicerat: 2013-05-12 / 08:50:00
Messages

Q&A

Det finns en Instagram-knapp i menyn, men för er som inte har hittat den, eller som har missat den, så heter bloggens Instagram officialbieberdreams :)
 
Det kommer självklart komma fler dialoger mellan Decibelle och Justin så småningom!
Och angående självförtroende, jag har haft dåligt självförtroende så länge som jag kan minnas, och jag försöker verkligen få bra självförtroende - och det har faktiskt blivit bättre - men det är jättesvårt!
 
Jag har fått en del frågor om det här, och självklart skulle det bli konstigt om man blev tillsammans med sin halvbror, eller sin halvsyster, men egentligen så är de ju inte ens det. De är ju inte relaterade till varandra, om ni förstår vad jag menar? Och de är inte ens tillsammans än, så ni får helt enkelt vänta och se istället för att dra förhastade slutsater :).
 
 
 
Sedan har jag fått en del frågor om länkbyten. Ja, jag gör länkbyten, men du måste dock ha 100 läsare dagligen. Jag vill nämligen tjäna något på det :).

Kommentarer
Anonym
Postad: 2013-05-13 / 14:48:55

Gör du designer till andra? För jag har precis gjort en novell och kan inte göra eller sätta in desiner :(<3

justgettingstarted.blogg.se
Postad: 2013-05-14 / 16:36:37

Jag älskar din novell, redan! SHIT var det första som jag tänkte, på ett bra sätt såklart, haha:)
jag är väldigt nyfiken på vad som ska hända ... :D

Jag såg det du skrev om länkbyten, jag har lite över 100 besökare dagligen, har du lust med ett länkbyte?

längtar tills nästa kapitel, någon idé om när det kommer? <33 =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback