Bieber Dreams -
Publicerat: 2013-04-07 / 21:05:00
Messages

Svar på kommentar

Jag vill bara svara på denna kommentaren, eftersom att jag känner på mig att det finns fler personer som tycker så här.
 
Jag förstår att du tycker att början var seg, för det hände inte så mycket. Hela kapitlet kretsade kring slagsmål och inte ens jag tycker att det är roligt att läsa sådant, men det behövs för att föra handlingen framåt och ni kommer förstå det inom kort.
Hihi, jag blir nästan glad över att läsa att denna handlingen är som alla andra, inte unik osv. för saken är den att jag nästan vill att ni ska tro det nu till en början, för det betyder enbart att ni inte har en aning om vad som kommer hända och vad som kommer finnas med i, i stort sett, hela novellen. 
Och jag vet att jag skriver mycket tankar. Jag tänker på det hela tiden, och jag tycker faktiskt att det var mindre tankar än vad det brukar vara i kapitel 1, men jag ska verkligen försöka förbättra mig på den biten redan i nästa kapitel. Jag ska tänka på att ha mer dialoger istället! 
 
Tack för din kommentar, trots att den gjorde mig en aning ledsen till en början. Det är bra med kritik eftersom att jag hela tiden vill bli bättre :).

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback